Charita Zábřeh

Pracovník pro přepravu klientů, rozvozy obědů a transport zdravotních pomůcek

Zábřeh a okolní obce co nejdříve, dle domluvy výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Ludmila Ryšavá

vedoucí pečovatelské služby a osobní asistence
Tel.: 583 412 587 E-mail: pecovatelska@charitazabreh.cz

6.5.2021 - (AKTUÁLNĚ PROBÍHÁ) CHARITA ZÁBŘEH aktuálně hledá spolupracovníka/spolupracovnici na pozici: pracovník terénních sociálních služb na zajištění přepravy klientů, rozvoz obědů a zdravotních pomůcek do domácností seniorů a lidí s postižením v oblati Zábřežska a Mohelnicka. Nástup na hlavní pracovní poměr co nejdříve, případně dle dohody.

Obsah práce:
Zabezpečovat svozy a rozvozy klientů středisek Charity Zábřeh do/ze zařízení, převážet klienty k lékařům a na různé instituce. Zajišťovat rozvozy a svozy zdravotních a kompenzačních pomůcek ke klientům a zpět. Rozvážet obědy klientům. V menším poměru budete také provádět pečovatelské a asistenční práce seniorům a lidem s různým typem postižení v jejich domácnosti. Jedná se o pomoc lidem zvládat běžné každodenní úkony, tj. pomoc při zvládání péče o vlastní osobu (osobní hygienu), pomoc při přípravě a podání jídla a pití, pomoc při péči o domácnost, aktivizační činnosti a odlehčení rodinám při péči o jejich blízkého
Očekáváme:
  • minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem nebo maturitní zkouškou 
  • výhodou je akreditovaný kurz pro pracovníky v sociálních službách dle zákona o sociálních službách č.108/2006 
  • řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení motorového vozidla 
  • trestní bezúhonnost 
  • pozitivní a empatický vztah k cílové skupině – senioři, lidé nemocní, se zdravotním znevýhodněním 
  • časová flexibilita: práce i v odpoledních a nočních hodinách, o víkendech – to vše jen výjimečně v rámci střídaných směn
  • komunikativnost, samostatnost, tvůrčí přístup, spolehlivost
  • smysl pro týmovou spolupráci a odpovědnost
  • zdravotní způsobilost k fyzicky náročnější práci, zdravotní průkaz
  • připravenost pracovat v souladu s křesťanskými hodnotami a principy
  • ochota dále se vzdělávat
  • uživatelské zvládnutí základní práce na počítači v prostředí MS Office (vykázání práce, evidence docházky) a jiné výpočetní techniky (tablet)
  • psychická vyrovnanost
Nabízíme:
  • práci na hlavní pracovní poměr - 8 hodinový úvazek
  • minimální nástupní hrubá mzda v úrovni cca 25 200 Kč/měsíc
  • profesní rozvoj, možnost seberealizace
  • práce pod supervizí
  • zajímavá a různorodá práce v příjemném kolektivu
  • benefity v podobě stravenek a týdne dovolené navíc

Zájemci mohou zasílat strukturovaný životopis a motivační dopis (proč chcete pracovat na této pozici, jaké k tomu máte předpoklady, apod.) na email: personalni@charitazabreh.cz. nebo na adresu: Ing. Martin Damborský, Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh. Uzávěrka příjmu žádostí je 21.5.2021.

Bližší informace o nabízeném místě a pracovních podmínkách podá Mgr. Ludmila Ryšavá, vedoucí terénních sociálních služeb Charity Zábřeh, telefon: 736 509 449, email: pecovatelska@charitazabreh.cz